Kiadványok fajtái

« vissza a főoldalra

Katalógus, prospektus, szórólap, leporelló, újság, magazin, könyv

Rendeljen most és használja ki
az AKCIÓS kupon kedvezményeit!

 

Akár 20 000 Ft-ot is megtakaríthat! A részletekért kattintson IDE!

Szórólap

Általában egy- vagy kétoldalas reklámanyag. Mérete leggyakrabban A/5 vagy A/4. Szórólap esetén fontos az áttekinthetőség, a tartalmat erősítő design kialakítása. Szórólap felhasználása: kiállításokon, bemutatókon, direkt marketing esetén.

Brosúra

A szórólaphoz képest sokkal átfogóbb tartalmú, részletesebb kiadvány. A brosúra egy termék, szolgáltatás vagy egy cég bemutatására szolgálhat különböző terjedelemben. Ez a kiadvány típus nagyon jelentős kommunikációs csatorna lehet, ha színvonalasan és igényesen lett a kiadvány design megtervezve. Brosúra felhasználása: kiállítások, céges kapcsolattartás, direkt marketing esetén.

Katalógus, prospektus

Lényegesen nagyobb terjedelmű kiadvány, mint a brosúra. Termékek, termékcsoportok bemutatására alkalmas. A katalógus designjának megtervezésekor fontos szempont az áttekinthetőség, ezért a legtöbb grafikai elem csak kiegészítőként jelenik meg. A katalógus felhasználása: áruházi termékismertető, termékcsalád bemutatása, utazási katalógus, programkatalógus.

Folder, dosszié

Ezekben a kiadványokban a színes szórólapokat, céges papírokat gyűjthetünk, ennek designja a céges arculathoz alkalmazkodik. A dosszié információközvetítő kiadvány, de az összegzés is fontos feladatuk. Folyamatosan bővíthető és alakítható a benne lévő tartalom.

Újság, magazin

Ebbe a kiadvány típusba tartoznak a napilapok, hetilapok, havilapok, folyóiratok, szaklapok, színes magazinok. Egy újság vagy magazin designjának kialakítása nagyon összetett feladat, hiszen a grafikai tervezésen felül tipográfiai ismeretekre is szükség van. Erről bővebben az újságtördelés címszó alatt olvashat.

Könyv

Ez a kiadványtípus az egyik legelterjedtebb információhordozó. A könyv összefűzött vagy -kötött lapokból álló kiadvány. A könyveknek több típusa is létezik: pl. szépirodalmi, gyerekkönyv, tankönyv, szakkönyv. A könyv tervezésnél fontos szempont a célközönség, illetve a tartalmi mondanivaló és a végfelhasználás. Ezt a témát bővebben a könyv tördelés címszó alatt olvashatja.

Egyéb kiadvány

A következő típusokat sorolhatjuk ide: naptár, plakát, óriásplakát, meghívó, molinó, zászló, étlap, matrica, névjegykártya. Ezen kiadványok formátuma és végfelhasználása más és más, ezért ezek tervezése is körültekintő munkát igényel, hogy a kiadvány a célját elérje.

 
 
 

Tekintse meg szolgáltatásainkat!

Miért válasszon minket?

Kisvállalkozói AKCIÓS csomag! Arculattervezés
már 45 000 Ft-tól!

Nem öncélú grafikákat gyártunk, hanem az eladásra kiélezve célba juttatjuk üzenetét!

Rövid határidővel dolgozunk, tudjuk, hogy mindig minden tegnapra kell!

Már 10 éve állandó ügyfelünk a TRILAK.

Ügyfeleink véleménye:


„Szeretek a Repro Line-nal,
a Repro Line-nál dolgozni.
A mi szövegeinkhez mindig megtalálják a legstílusosabb illusztrációt. Nem rutinból dolgoznak, hanem szívüket-lelküket adják a munkához. Amikor én csüggedek, ők még mindig lelkesek: kitalálnak valamit, amitől még szebb lehet egy oldal, egy újság. Meggyőződésem, hogy a Gourmet Gasztro-lapok nélkülük nem lennének ennyire egyediek és sikeresek.
Szikora Katalin, Gourmet Gasztro



„Nagyon kedves csapat!
Immár 3 éve ők készítik minden reklámanyagunkat, legyen az árlista, termékkatalógus, hirdetési anyag, reklám fotók. Először csak a hirdetéseinknél segédkeztek, de később láttam, hogy a teljes reklámvonalat rájuk lehet bízni, és így az én vállamon is egy gonddal kevesebb van!
A legnagyobb dicséret számukra, hogy heti rendszerességgel hívnak partnerek, ügyfelek vagy akár versenytársak, hogy gratuláljanak megjelenéseinkhez!
Baranyai András, Anvalor Kft.



„A Repro Line Kft. minden elképzelésemet valóra váltotta. Gyors, precíz, minőségi munkát adnak ki a kezeik közül. Egy nagyon kedves, fiatal, vidám csapat, akik jókedvvel, a mai elvárásoknak megfelelő szakmai tudással elégítik ki ügyfélkörüket.”
Budai Beatrix, nótaénekes