Arculattervezés

« vissza a főoldalra

Tudja-e, hogy mit jelent az arculatervezés?
Mi az arculattervezés lépései, és hogy miből áll az arculati kézikönyv?

Egy jól kitalált arculat elősegíti cége esztétikus megjelenését,
a projektek hatékonyságát és a piaci helyzetének javítását.

Célunk, hogy ügyfeleink piaci fellépése hatásos, letisztult,
jól megkülönböztethető és dekoratív legyen!

 

Akciós ajánlatunk: Arculattervezés már 45 000 Ft-tól!

 

 

Rendeljen most és használja ki az AKCIÓ kedvezményeit!

Akár 20 000 Ft-ot is megtakaríthat! A részletekért kattintson IDE!

Kérje személyre szabott ajánlatunkat!

Mi az arculat? Mi az arculattervezés lényege?
Egy cég, szervezet rá jellemző, egyedi színvilágú és stílusú megjelenése a nagyközönség felé. Ez lehet webes és nyomtatott média, logó, céges papírok, kiadványok, esetleg az irodák berendezése és a reklámok megjelenése, mind-mind magában hordozza a cég üzeletét. A cég arculata meghatározó fontosságú lehet a cég megítélésében.

Az arculatnak több fajtája lehet:

Kis arculattervezés:
A következő elemeket tartalmazza: logó, névjegykártya, boríték, levélpapír, faxpapír

Teljes arculattervezés:
A cég valamennyi arculati elemét tartalmazza. Minden olyan esetben, amikor a cég megjelenik valahol, az egységes arculattal kell hogy megjelenjen. A nagy arculatban megjelenik minden olyan elem, amelyet a cég alkalmazhat eseményeken, a kiadványaikon, stb.). Ezek bővebben a következők lehetnek: logó és embléma tervezése cégismertető, névjegykártya, levélpapír, boríték, dosszié, iratgyűjtő, könyvjelző, öntapadós matrica, felirat tervezése, katalógus, termékismertető, prospektus, plakát,  szórólap, képeslap, asztalinaptár, kártyanaptár, meghívó tervezése.

Arculattervezés lépései:

Az arculattervezés első lépése a logótervezés. Több variációt  készítünk az adott logóra, majd a kiválasztott logótervek alapján finomítunk még rajta, és a végén Ön kiválaszthatja a legmegfelelőbbet. A logótervezés természetesen magában foglalja a nyomtatásra alkalmas formátumokat is (vektorgrafika), így a megtervezett logó bármilyen méretben minőségveszteség nélkül előállítható.

A második lépés az arculattervezésnél a logó köré felépített layout kialakítása. Ez tartalmazhatja a színek, betűtípusok, és egyéb grafikai elemek, illetve a kiegészítő elemek meghatározását.

Az arculattervezés következő, egyben harmadik lépése, az arculatban szereplő kiadványok megtervezése (kiadványszerkesztés). Ide tartozik a névjegykártya, a levélpapír és boríték. Ezek a kis arculattervezésnél érvényesek. A teljes arvulattervezés természetesen jóval több kiadványra terjed ki!

Az arculattervezés utolsó lépése az arculati kézikönyv kialakítása. Ez persze csak akkor szükséges, ha az adott cég írásban szeretné rögzíteni az arculatára vonatkozó megjelenési  szabályokat.

A grafikai munka minden fázisában folyamatosan egyeztetünk ügyfeleinkkel! Így nyomon követheti az arculattervezés lépéseit!

 

 

Arculati kézikönyv

A teljes arculattervezés végeztével arculati kézikönyvben gyűjtjük össze az irányadó elveket és a szabályokat az arculati elemek használatára vonatkozóan. Ez a cég legfontosabb arculati elemeinek összefoglalója nyomtatott és elektronikus formában.

Az arculati kézikönyv tartalma a következőkre terjed ki:
logó, embléma helyes és helytelen használata példákkal, akár színes, akár fekete-fehér környezetben
– kiegészítő elemek helyes használata
– betűtípus, betűcsalád és betűméret meghatározása
– pontos szinek megadása (direkt nyomásnál: Pantone szín, négyszínnyomásnál: CMYK szinek, monitoron: RGB szinek)
– névjegykártya, levélpapír, boríték méretezése, az arculat elemeinek elhelyezése
bármilyen nyomdai kiadványon, hirdetésen, meghívón megjelenő kötelező grafikai elemek meghatározása
weboldaldesign kialakítása és a grafikai elemek megjelenésének szabályai

 
 

Tekintse meg további szolgáltatásainkat!

Miért válasszon minket?

Kisvállalkozói AKCIÓS csomag! Arculattervezés
már 45 000 Ft-tól!

Nem öncélú grafikákat gyártunk, hanem az eladásra kiélezve célba juttatjuk üzenetét!

Rövid határidővel dolgozunk, tudjuk, hogy mindig minden tegnapra kell!

Már 10 éve állandó ügyfelünk a TRILAK.

Ügyfeleink véleménye:


„Szeretek a Repro Line-nal,
a Repro Line-nál dolgozni.
A mi szövegeinkhez mindig megtalálják a legstílusosabb illusztrációt. Nem rutinból dolgoznak, hanem szívüket-lelküket adják a munkához. Amikor én csüggedek, ők még mindig lelkesek: kitalálnak valamit, amitől még szebb lehet egy oldal, egy újság. Meggyőződésem, hogy a Gourmet Gasztro-lapok nélkülük nem lennének ennyire egyediek és sikeresek.
Szikora Katalin, Gourmet Gasztro



„Nagyon kedves csapat!
Immár 3 éve ők készítik minden reklámanyagunkat, legyen az árlista, termékkatalógus, hirdetési anyag, reklám fotók. Először csak a hirdetéseinknél segédkeztek, de később láttam, hogy a teljes reklámvonalat rájuk lehet bízni, és így az én vállamon is egy gonddal kevesebb van!
A legnagyobb dicséret számukra, hogy heti rendszerességgel hívnak partnerek, ügyfelek vagy akár versenytársak, hogy gratuláljanak megjelenéseinkhez!
Baranyai András, Anvalor Kft.



„A Repro Line Kft. minden elképzelésemet valóra váltotta. Gyors, precíz, minőségi munkát adnak ki a kezeik közül. Egy nagyon kedves, fiatal, vidám csapat, akik jókedvvel, a mai elvárásoknak megfelelő szakmai tudással elégítik ki ügyfélkörüket.”
Budai Beatrix, nótaénekes